ارور 50 70 80 در پکیج ایران رادیاتور 

 این ارور در پکیج ایران رادیاتور نشانه خرابی انتیسی ntc  [ترمیستور   thermistor ]شوفاژ میباشد و باید تعویض گردد . 

برای تعمیرات با شماره

09307003121

تماس بگیرید 

خطای 50 70 80 پکیج ایرا رادیاتور & ارور 50 70 80 در پکیج ایران رادیاتور .

لیست ارورهای ایران رادیاتور 

نمایندگی ایران رادیاتور  در تمام مناطق تهران 

  

ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور خطای 50 70 80 ایران رادیاتور  ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری یکی از بهترین سیستم های گرمایشی محسوب می شود که نه تنها گرمایش لازم را برای محیط به خوبی تامین خواهد کرد، بلکه منجر به تامین آب گرم بهداشتی نیز خواهد شد.

 ارور 507080 ایران رادیاتور که در اینجا به چگونگی رفع این ارور اشاره کردیم تا تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت صحیح انجام گیرد.

توضیح دقیق ۵۰ ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور

باید بگوییم ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور، تنها در مواقعی خاص رخ خواهد داد. برای مثال اگر سنسور آب گرم مصرفی پکیج، مشکل اساسی پیدا کند، این خطا را می بینید .
در واقع ترمیستور آب گرم که تحت عنوان  انتیسی NTC معروف شده است . ، دمای آب گرم مصرفی را تشخیص می دهد و با اعلام آن به برد، منجر به افزایش یا کاهش طول شعله و روشن و خاموش شدن آن خواهد گردید.

در نتیجه شما آب گرم را از پکیج دریافت می کنید ، ولی با بروز این خطا، کارکرد ترمیستور دچار مشکل می شود و دیگر آب گرم نخواهید داشت .

 

روش رفع خطای 50 70 80 ایران رادیاتور

با دیدن خطا ۵۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به این فکر بیفتید که خود شما این مسئله را حل کنید، شاید تصور می کنید حل این مشکل، راحت است.

ولی وقتی وارد عمل می شوید، می فهمید که رفع این خطا، از دست شما بر نمی آید، چرا که این کار مهارت لازم را ندارید .
پس بهتر است واقعیت را پذیرفته و به جای حل مشکل به تنهایی، از یک سرویسکار متخصص، کمک بخواهید. تکنسین ها با تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات می توانند هر نوع مشکل به وجود آمده در پکیج، از جمله خطای ۵۰۷۰۸۰ پکیج ایران رادیاتور را به خوبی حل کرده 

 

 ارور 50 70 80  ایران رادیاتور