نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

سلام خوش آمدید

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

مزایای پکیج دیواری

 

 20 مزیت برتر پکیج دیواری نسبت به موتورخانه مرکزی

1. راندمان بالاتر
2. ایمنی بالا بدلیل وجود سنسور دود، سنسورهای آب گرم مصرفی و ...
3. عدم نیاز به فضای زیاد در ساختمان‌ها
4. دارای ابعاد کوچکی در حد یک آبگرمکن گازی دیواری معمولی
5. قابلیت تنطیم دما به میزان دلخواه
6. جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تامین آب گرم مصرفی در کمترین زمان ممکن
7. امکان خاموش شدن اتومات دستگاه در زمانیکه به آب گرم نیاز ندارید و روشن شدن سریع آن در زمان استفاده
8. امنیت کامل زیرا دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه خطری برای مصرف کننده ندارد
9. عملکرد قابل اطمینان (امکان تامین ساختن گرمایش واحدهای مسکونی حداکثر تا متراژ 350 متر مربع بطور کامل)
10. کارکرد بی صدا و آرام
11. جلوگیری از هدر رفتن انرژی و زمان با کوتاه کردن مسیر انتقال آب گرم لوله‌های رادیاتور به مقصد
12. مستقل بودن واحدهای مسکونی از هم
13. استقلال در تامین گرمایش محیط و میزان آب گرم مصرفی برای هر واحد مسکونی
14. عدم نیاز به راه اندازی موتورخانه مرکزی
15. قابلیت کنترل دستگاه در داخل ساختمان
16. عدم نیاز به هزینه شارژ ماهیانه و تعمیر و نگه‌داری
17. نصب و راه‌اندازی آسان
18. سرویس و نگه‌داری راحت
19. مقرون به صرفه بودن
20. کم جا بودن و عدم اشغال فضای زیاد

مزایای استفاده از پکیج

 

پکیج دیواری؛ راهکاری مدرن برای گرمایش و آب گرم مصرفی

همگام با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌هایی به مراتب کوچک‌تر، کارآمد‌تر و با مصرف انرژی کمتر، نسبت به گذشته تولید می‌شوند، که در مورد سیستم گرمایشی منازل هم به این صورت می‌باشد. در گذشته برای تأمین گرمایش و آبگرم مصرفی از بخاری، آبگرمکن و موتور خانه استفاده می‌شد که تقریبا همه با آنها آشنا هستند. در یک دهه اخیر، پکیج گرمایشی به بازار عرضه شده که در یک مجموعه، هم گرمایش و هم آبگرم بهداشتی تأمین می‌شود و دارای بالاترین راندمان انرژی و مزایا و معایب پکیج نسبت به سایر موارد می‌باشند و در حال حاضر متداول‌ترین وسیله گرمایش در دنیا محسوب می‌شوند.

پکیج چگونه کار می کند

مزایای پکیج دیواری

از امتیازات پکیج می‌توان به عدم اشغال فضای زیاد، ایمنی بالا و راندمان مناسب، مستقل شدن واحدها از بحث گرمایش می‌توان اشاره کرد. که حسن قابل توجهی می‌باشد و همچنین سرویس ونگه‌داری پکیج راحت‌تر می‌باشد.

راندمان بالای حرارتی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت بطور همزمان از دیگر مزایای پکیج دیواری است. همچنین جلوگیری از هدر رفتن انرژی و زمان با کوتاه کردن مسیر انتقال آب گرم لوله‌های رادیاتور به مقصد، باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

ایمنی بالا بدلیل وجود سنسور دود، سنسورهای آب گرم مصرفی و ... از دیگر مزایای پکیج دیواری است. همچنین عدم نیاز به فضای زیاد در ساختمان‌ها و دارا بودن ابعاد کوچکی در حد یک آبگرمکن گازی دیواری معمولی، باعث شده این دستگاه در بسیاری از خانه‌ها مورد استقبال قرار گیرد.

پکیج دیواری چیست؟

قابلیت تنطیم دما به میزان دلخواه، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تامین آب گرم مصرفی در کمترین زمان ممکن و امکان خاموش شدن اتومات دستگاه در زمانیکه به آب گرم نیاز ندارید و روشن شدن سریع آن در زمان استفاده از دیگر مزایای پکیج دیواری است.

امنیت کامل زیرا دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه خطری برای مصرف کننده ندارد. همچنین عملکرد قابل اطمینان (امکان تامین ساختن گرمایش واحدهای مسکونی حداکثر تا متراژ 350 متر مربع بطور کامل)، کارکرد بی صدا و آرام از دیگر مزایای پکیج دیواری است.

مستقل بودن واحدهای مسکونی از هم، استقلال در تامین گرمایش محیط و میزان آب گرم مصرفی برای هر واحد مسکونی، عدم نیاز به راه اندازی موتورخانه مرکزی و قابلیت کنترل دستگاه در داخل ساختمان از دیگر مزایای پکیج دیواری است.

عدم نیاز به هزینه شارژ ماهیانه و تعمیر و نگه‌داری، نصب و راه‌اندازی آسان و سرویس و نگه‌داری راحت از دیگر مزایای پکیج دیواری نسبت به موتورخانه مرکزی است.

سوالات و پاسخ ها:

پکیج چیست؟

1. پکیج چیست؟
پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که در سال‌های اخیر جایگزین موتورخانه‌ها شده‌است. پکیج‌ها برای کار کردن به دو انرژی برق و گاز احتیاج دارند. زمانی که شیر آب گرم را باز می‌کنیم، سنسوری داخل پکیج وجود دارد که جریان آب گرم را تشخیص می‌دهد و باعث جرقه زدن مشعل داخل پکیج می‌شود.

2. انواع پکیج چیست؟
پکیج‌ها از نظر نوع سوخت مصرفی به سه نوع تقسیم می‌شوند: پکیج‌های گازوئیل سوز، پکیج‌های گازی و پکیج‌های برقی. همچنین از نظر اندازه و عملکرد به انواع پکیج دیواری، پکیج‌های زمینی و پکیج‌های زمینی ایستاده تقسیم می‌شوند.

پکیج ایستاده چیست

3. مزایای استفاده از پکیج به جای آبگرمکن چیست؟
از مهم‌ترین مزایای استفاده از پکیج به جای آبگرمکن می‌توان به استقلال هر واحد مسکونی، کم جا بودن، در دسترس بودن پکیج، ایمنی بیشتر، مصرف بهینه، قابلیت تنظیم دلخواه دما، کارکرد بی‌صدا، مقرون به صرفه بودن

نمایندگی پکیج روکا

نمایندگی پکیج روکا
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
برای تعمیرات با شماره

09191212489

تماس بگیرید

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها