نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

سلام خوش آمدید

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

ارور 40 70 یکی از پرتکرار ترین مشکلاتی است ک در پکیج  ایران رادیاتور اتفاق می افتد. این مشکل در اکثر موارد مربوط به کمبود فشار آب در مدار گرمایش میباشد که به سادگی برطرف میشود .

 روش رفع ارور 4070 ایران رادیاتور

برای رفع این مشکل ابتدا شیر پرکن دستگاه

(معمولا ابی رنگه و مورب از زیر دستگاه زده بیرون و اگر سرتون رو ببرید زیر پکیج رو نگاه کنید پیداش میکنید در بعضی مدلهای دیگر ایران رادیاتور. سیاه رنگ و دقیقن در پشت شلنگ گاز قرار داره. و دربعضی مدلها سیاه رنگ و بین شلنگ رفت و ابگرم مصرفی قرار داره. خلاصه یه چیزی پیدا کنید ک مثل این شیرهای قدیمی چند دور میچرخه  چشمک  4070 )

 را باز کنید عقربه مانومتر را نگاه کنید تا در ناحیه یک تا دو قرار بگیرد سپس شیر پرکن را ببندید

دستگاه را ریست کنید 

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

 

در95 درصد موارد با همین کار مشکل حل میشه در بقیه موارد برای  تعمیر  و مراجعه حضوری به سرویسکار زنگ بزنید کار خودتون نیست. اون پنج درصد هم احتمالا پرشر سوئیچ اب مشکل داره و البته در بعضی مدلها پمپ خرابه یا اینکه مدار هوا داره  

به هیج وجه برای راهنمایی زنگ نزنید

توجه : شیر پرکن را حتما در پایان کار ببندید.

خاهشا برای راهنمایی زنگ نزنید. ایجاد مزاحمت نکنید وگرنه مجبورم این مطلب رو پاک کنم.

تصاویر شیر پرکن رو هم میتونید ببینید.

شیر پرکن و ارور 4070 ایران رادیاتور

شیر پرکن و ارور 4070 ایران رادیاتور

 

نظرات (۱۶۴)

با تشکر فراوان. بسیار سودمند و کارا باو
با تشکر فراوان. بسیار سودمند و کارا بود
پاسخ:
خوشحالم ک مفید بود
باسلام و سپاس فراوان-موفق باشید
پاسخ:
شما هم همینطور . متشکر
  • حسین نجفی
  • با سلام در موقع استفاده از دوش حمام اب گرم یکنواخت نیست سرد وگرم میشود علت چیست
    پاسخ:
    اگر  فشار اب  ساختمان کم و زیاد میشود پمپ ساختمان تنظیم شود در غیر اینصورت احتمالن مبدل ثانویه جرم گرفته ونیاز ب اسید شویی دارد.
    فشار آب بین 1.5 تا 2 است ولی باز هم چراغ 40-70 چشمک میزنه ؟ حتی فشار رو باز کردم به بیش از دو رسید ولی نتیجه ای نداشت ؟
    پاسخ:
    جناب احد اگر با وجود تنظیم مانومتر هنوز هم مشکل 40 70 باقی است . احتمالن پرشر سوییچ اب خراب شده است یا اینکه در بعضی مدلهای ایران رادیاتور احتمالن پمپ مشکل دارد.
    با سلام.
    ممنون از راهنمایی خوبتون.بعد از عمل کردن به راهنمایی شما مشکل کاملا حل شد.موفق و پیروز باشید
    پاسخ:
    خاهش میکنم هموطن عزیزم
    سلام.شیره آبی رنگو باز کردم ولی فشار از رویه صفر تکان نخورد و همچنان صفر میباشد
    پاسخ:
    ممکنه مانومتر گیر کرده باشه در واقع فشار بالا میره ولی مانومتر نشون نمیده
    شایدم فشار اب خونتون بیش از حد پایینه. 
    سلام شیر پر کن کجاست ؟قاب روی پکیج و بردارم ؟
    من اب داخل یکی از رادیاتورا رو خالی کردم وحالا عقربه رو صفر رفته من رو ۴۰ و ۷۰چشمک میزنه

    پاسخ:
    نیازی به برداشتن قاب نیست . شیر پرکن زیر دستگاه قرار دارد .ابی رنگ و به صورت مورب از پکیج بیرون زده است. در مدلهای جدید سیاه رنگ و در پشت شیر گاز قرار دارد
    خیلی ممنونم از راهنماییتون عالی بود 
    پاسخ:
    خاهش میکنم

    من یه پکیج ایران رادیاتور دارم خطای چهل هفتاد میده تا حالا هم بردشو عوض کردم پمپشو عوض کردم سرویس دورهای انجام دادم سنسور دما شو عوض کردم فشارشم روی یکو نیمه اما بازم خطا میده شعلش روشن نمیشه مشکل از چیه
    پاسخ:
    پرشر سوییچ اب چک شود
  • محمد دهقانی
  • با سلام و تشکر فراوان 
    پاسخ:
    خاهش میکنم

    ممنونم واقعا عالی بود...
  • مژگان ملایی
  • ممنونم از راهنمایی خوب تون. خدا خیرتون بده. مشکلم حل شد.
    آقا خدا خیرتون بده مشکل برطرف شد

    با سلام با تشکر از مطالب مفیدتون انشالله خداوند همیشه یاورتان باشد

    سلام پکیج ما مدل m24ff کد خطای 40،70 میده شیر ابی رنگم به هبچ وجه تکون نمیخوره خواهش میکنم راهنمایی کنید منتظرم
    پاسخ:
    شیر ابی رنگ نمیتونه تکون نخوره تقریبن محاله. با یه انبردست بچرخونیدش. شاید زیادی سفت شده. یادتون باشه خلاف عقربه های ساعت باز میشه. به عبارتی دیگه به سمت چپ باز میشه
    این پرشر سوییچ رو باید چیکارش کرد چرخوند؟
    پاسخ:
    پرشر سوییچ در دسترس شما نیس ک بچرخونید. اون شیر پرکن هست ک باید بچرخونید تا فشار بار دستگاه تنظیم بشه .
    سلام میخواستم ببینم چجور آب توی رادیاتور ها میره . شیر های زیر دستگاه باز هست و عقربه روی 2 بار است . کمی آب گرم توی رادیاتور آمد ولی قطع شد . 
    پاسخ:
    دقیقن نمیدونم منظورتون چیه. اما اگر اب توی رادیاتورها اومد و خیلی کم گرم میشه احتمالن شیرهای پایین رادیاتورها بسته هست. معمولن با. اچار الن هشت باز میشه . 
    پکیج ما ارور 81 . مشکلش چی؟ 
    پاسخ:
    دستگاه جوش اورده. یکی از دلایلش گیر کردن یا گیرپاژ پمپ هست . دلایل دیگری هم داره ک باید از نزدیک بررسی بشه.
    آقا دمت گرم👏👏👏
    دستگاه من E24 هست. و زیرش سه تا شیر آبی بود. کدوم رو باید باز کرد؟ من هر سه را باز کردم اما عقربه مانومتر تکون نخورد 
    پاسخ:
    اون شیرا رو دست نزنید
    شیری ک من میگم دقیقن زیر دستگاه و چسبیده به دستگاه هست . البته قیافش یچیزی بین شیر و پیچ هست ولی در عمل کار شیر رو انجام میده
    سلام مال ما هم هشدار 40 70 میداد، همین الان با راهنمایی شما فشار رو که به حدود 0.6 رسیده بود،بردم به 1 ولی وقتی آب گرمو باز میکنم یه صدای فیش فیش مانندی از پکیج میاد انگار داره هوا از یه جایی میکشه چون قبلا این صدا رو نمیداد،به نظر شما مشکل جدی داره پکیج؟
    سلام مال ما هم هشدار 40 70 میداد، همین الان با راهنمایی شما فشار رو که به حدود 0.6 رسیده بود،بردم به 1 ولی وقتی آب گرمو باز میکنم فشار از 1 به حدود 1.5 میره و با بستن شیر آب به همون 1 برمیگردد و یه صدای فیش فیش مانندی از پکیج میاد  انگار داره هوا از یه جایی میکشه چون قبلا این صدا رو نمیداد،به نظر شما مشکل جدی داره پکیج؟
    پاسخ:
    صدای فیش معمولن از هوا گرفتن پمپه
    افت فشار ناگهانی هم میتونه به سوراخ بودن منبع انبساط ربط داشته باشه. باید از نزدیک بررسی بشه
    من شیر پر کن رو باز کردم. عقربه ی مانومتر رفته بین ۳ و ۴ پایینم نمیاد. ولی ارور برطرف شده. باید چکار کنم؟ 
    پاسخ:
    توهمین وبلاگ ی مطلب هست با عنوان چگونه فشار پکیج را پایین بیاوریم. 
    ساده ترین حالتش اینه ک از یکی از رادیاتورها اب تخلیه کنید.
  • فهیمه پورکهن
  • سلام دستگاه من ارور ٤٠ ٧٠ ٨٠ میده و چراغ کنار دکمه ریست قرمز رنگ شده چرا؟؟؟؟
    پاسخ:
    دستگاه جوش اورده. بعد از یک ربع ریست کتید و دوباره امتحان کنید.احتمالن یا پمپ سوخته یا پمپ گیرپاژ کرده یا مسیرش شوفاژ کیپ شده.و ....
    سلام دستگاه خطای 40-70میده شیر آبی را باز کردم درجه تا وسط یعنی بین 1و2 اومد درس شد ولی بعد از 7 و8ساعت دوباره رادیاتور خاموش شد.
    سلام دوست عزیز و بسیار صمیمی
    بسیار از شما تشکر میکنم بابت توضیحات راهکار شما باعث شد ما که بچه کوچک داریم و تقریبا نیمه شب به این مشکل خوردیم ؛ مشکلمونو رفع کنیم. خیلی دمتون گرم
    پاسخ:
    ☺الحمدلله
    ممنونم
    Slam.khda Khyrtvn Bdh.nsf cold night suddenly awakened from Shdm.vaqa be a great help Krdyd.mmnvn.payndh
    پاسخ:
    😄
    سلام.نصف شبی از شدت سرما بیدار شدم.واقعا کمک بزرگی کردید.ممنون.در پناه خدا پیروز باشید 🌹
    پاسخ:
    خوشحالم خواهر عزیزم ک تونستم کمکی کنم ب شما🌹
    سلام ..
    دستگاه تازه عوض شده ولی باشد بار دستگاه  خود به خود کم می شود  همه رادیاتور ها چک  شده و هیچ نشتی وجود نداره
    پاسخ:
    ممکنه نشتی از کف باشه
     البته ممکنه عیب از پکیج باشه.
     باید بررسی بشه.
    با سلام خدمت استاد ارجمند من در تنکابن زندگی می کنم هواشناسی اعلام کرده طی چند روز آینده دما ۱۵ درجه کاهش پیدا می کنه درست تو چنین روزی پکیج خاموش میشه و ارور ۴۰-۷۰ رو نشون میده نمیدونم اگه راهنمایی شما تو روزای تعطیل مصادف با اربعین نبود حالا من چه باید می کردم یه مشکل نسبتا ساده ولی غیر قابل حل خیلی خیلی از راهنماییتون ممنونم و اجرتون با امام حسین علیه السلام
    پاسخ:
    سلام 
    40 و 70 چشمک میزنند و رادیاتورها و آب گرم نمیشه درجه پکیج رو صفر هست.ریست .کردم درست نشد .مشکل فشار آب نداریم و البته شیر آبی پیدا نکردم
    پاسخ:
    من نوشتم معمولن ابی در بعضی مدلها سیاه رنگ هست
  • سامان حسینی
  • آقا دمت گرم مفید و کاربردی بود
    سلام خسته نباشید.درجه پکیج ما روی 40 درجه ست و فشار روی 1.5.ولی خونه اصلا گرم نمیشه که هیچ اب گرم ثابت نیست هی گرم و سرد میشه.تازه سرویس شده ایا مشکلی دارد؟میشه کاری کرد که دمای پکیج بیشتر بشه که خونه گرم تر بشه؟مشکل اب گرم چیست؟
    پاسخ:
    خب 40 ک خیلی کمهبرای گرم کردن خونه
    40 برای یه هوای بهاریه.
    گرم و سرد شدن اب هم ده دوازده تا دلیل داره من چی بگم؟؟؟
    تو همین وبلاگ یه مطلب در موردش نوشتم
    سلام پکیج ما ارور 30 40 50 میده مشکل چیه ؟
    پاسخ:
    همچین اروری نداریم در دستگاه ایران رادیاتور بیشتر دقت کنید
    اگه 30 40 هست مشکل از برد هست و باید تعمیر بشه
    ممنون ... از دیشب که اول ارور 40 70 میداد بعد روشی که گفتین رفتم درست شد بعد 30 40 70 روشن شد و هنوزم روشن منم تعجب کردم چون این ارور تو نت زدم نبود . با تشکر 
    پاسخ:
    همچین اروری ک نداریم ولی شایدم یه چیز عجیب غریب باشه . هر جیزی امکان داره. میتونید با مهندسای ایران رادیاتور در میون بزارید. 42181000
    نتیجه رو هم به من بگید ممنون میشم.
    ببخشید 30 40 50 
    ممنون از جواب گویی.چطور درجه رو افزایش بدم.خونه واقعا سرده قابل تحمل نیست.پکیج روی اخرین درجه یعنی maxگزاشتم ولی بازم چراغ 40 درجه روشنه دما بالا نرفته
    پاسخ:
    اگر. درجه شوفاژ رو روی ماکس میزارید و درجه از چهل بیشتر نمیره مشکل از پکیجه و نیاز ب بررسی داره.
    میتونید با این شماره تماس بگیرید 02142181000 خدمات ایران رادیاتور
    ممنون برادر، خدا بهت برکت و خیر بده
    کمک بزرگی کردی
    سلام 
    پکیج ما ارور ٤٠-٧٠ میداد من طبق راهنمایى شما شیر پر کن رو باز کردم و عقربه مانومتر تنظیم شد اما همچنان داره خطاى کد ٤٠-٧٠ رو میده. ممنون میشمراهنمایی بفرمایید.
    پاسخ:
    دستگاه رو رست کنید اگه درست نشد نیاز ب تعمیر داره. احتمالن پرشر سوییچ رسوب گرفته. کار شما نیست تعمیرکار بیارید
    ارور ۶۰و۷۰ یخ زدایی با مشعل روشن چگونه است لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    چ راهنمایی کنم اخه؟؟
    سلام
    ممنون از راهنمایی خوب شما.
    مشکل ارور ٤٠-٧٠ ما با باز کردن شیر پر کن برطرف میشه. اما اشکال کار اونجاست که دوباره با گذشت دو سه ساعت فشار میافته؛ و روزی چند بار باید با استفاده از شیر پرکن فشار دستگاه رو دوباره تنظیم کتیم.
    آیا این طبیعی هست یا دستگاه ایراد داره؟
    ممنون از شما
    پاسخ:
    کاملن غیر طبیعی هست 
     اگر در رادیاتور ها نشتی ندارید
    احتمال نود درصد منبع انبساط سوراخه
    و ده درصد هم احتمالات دیگر
    سلام پکیج ما هم ایران رادیاتور و ارور ٤٠،٧٠میده و همون شیر هوا پشت پکیج که سیاه رنگه رو باز کردم بازم تاثیرى روى درجه هوا نداره و روى نیم درجه مونده چند بار هم ریست کردم و خاموش بازم فشار همون جور ثابته و یکم هم فشار آب کم شده به خاطر سردى هوا ولى همونجور درجه ثابت روى نیم مونده خونه هم سرد شده علتش چى هست 
    پاسخ:
    باید در یه ساعت از شبانه روز ک فشار اب خونه بالاست اونرو تنظیم کنید.
    و اگر هم باز فشار روی نیم مونده باید پرشر سوییچ اب رو یکسره کنید. ک از توی پکیج انجام میشه و شما خودتون نمیتونید . حداقل یه اقا ک یه خورده دست به اچار باشه باید اینکار رو انجام بده. البته اینکار موقتن جواب میده و باید فکری به حال فشار اب خونتون بکنید.
    کاش شما هم مثل امداد خودرو یه خدمات شبانه روزى داشتین الان هوا به این سردى پکیج خراب میشه با بچه کوچیک یه چاره اى وجو داشت روز که بالاخره تعمیر کار پیدا میشه
    پاسخ:
    😐
    ممنون. دقیقا همینطور بود و سریعا درست شد. 
  • حمید شعاعى
  • سلام
    پکیج دیوارى خوب کار مى کند،
    هواگیرى خوب از رادیاتور ها انجام شده ولى رادیاتور خوب  گرم نیست .
    تصور من این است که پمپ نیاز به هواگیرى دارد ، چگونه انجام دهم . و محلش روى پکیج کجاست
    با تشکر
    پاسخ:
    نه احتمالن رادیاتورها رسوب دارن و گردش اب خوب انجام نمیگیره. پمپ خودش هواگیر اتومات داره. ضمنن اگه پمپ هوا داشته باشه تو اب گرم مصرفی هم به مشکل میخورید. البته به شرطی ک پکیج دو مبدل باشه. اگر سر راه شلنگها ی رادیاتور به پکیج صافی قرار. داره باید باز کنید و اون توری رو تمیز کنید . ممکنه اون اشغال گرفته باشه
    واقعا ممنونم دستون درد نکنه
  • علی حاج محمدی
  • مرسی داداش گلم منم  خطای ۴۰  .  ۷۰  داشتم  بچه کوچیکم دارم  بدادم  رسید

    خدا برات بسازه
    با سلام و خسته نباشید  ـ پکیج ایران رادیاتور ما قبل سرویس رادیاتور ها  اصل  رادیاتور ها گرم نبودن و اونها  و فقط گرمایش حموم رو داشتیم . بعد سرویس چن ساعت رادیاتور گرم بود  ولی الان سرده و بعد الان پکیج موقعی که اب رو باز میکنیم سه سانیه صدای جرقه میاد شعله روشن میشه و سریع خاموش میشه . فشار هم یکو نیمه . ارور ۴۰ / ۷۰ میده

    پاسخ:
    نمیدونم. باید از نزدیک دید. احتمالن پمپ ضعیفه.
    سلام..پکیج ایران رادیاتور داریم سرویس کار اومد رادیاتور ها رو سرویس کرد سه ساعت گرم بود ولی الان دیگه اصلا پکیج روشن نمیشه نه رو حالت شوفاژ و نه رو حالت ابگرم مصرفی ..فقط اب رو باز میکنیم صدای جرقه زن میاد شعله یک ثانیه روشن میمونه سریع ارور میده ..۴۰/۷۰/۸۰ فکر کنم..لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    احتمالن پمپ پکیج ی مشکلی داره. اروری ک میده مربوط به داغ شدن بیش از حد دستگاهه. . البته باید از نزدیک دیده بشه تا با قاطعیت نظر داد
  • فیروز محمدی
  • سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی. پکیج ایران رادیاتور دارم.از دو روز پیش فقط رادیاتور نزدیک به پکیج گرم میشه ورادیاتورهای دورتر گرم نمیشه پکیج یک دقیقه روشن میشه وسه دقیقه خاموش بود.ولی از امروز فنش یکسره کار میکنه واجاق وچراغ نارنجی رنگش هر چند ثانیه یکبار روش وخاموش میشه. در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. 
    پاسخ:
    هحتمالن فیلتری ک سر راهوبرگشت شوفاژ میزارن اشغال گرفته و مسیرش کیپ شده
    سلام 
    پکیج من ارور 40.70.80 میده دلیل چیه؟
    آب خروجیش ب هیچ وجه گرم نمیشه!
    5 ثانیه کار میکنه و ارور میده.
    پاسخ:
    دستگاه جوش میاره معمولن یا مشکل پمپ هست و یا مدار در جایی کیپ هست
    خیلی ممنون بابت این راهنمایی بزرگ
    ممنون. مشکل حل شد. 
    تشکر از راهنماییتون
    با عرض سلام و تشکر.پکیج من مدتی بود صدا میداد تعمیر کار آوردم پمپش را سرویس کرد اما صدا برطرف نشد اما بهرحال کار میکرد حالا صبح تا حالا برق رفته بود الان که برق اومده شیر پر کن را که باز میکنم درجه آب از شش دهم بالاتر نمیره و ارر ٤٠،٧٠ میده، ضمنا در حالت خاموش باید پر شه یا روشن و توام با چشمک زدن چراغها؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
    پاسخ:
    باز کردن شیر پرکن در حالت خاموش و یا روشن خیلی فرق نداره

    اینکه از شش دهم نمیره بالاتر احتمالن دلیلش اینه ک فشار اب خونتون پایینه نصف شب یا دم سحر اینکار رو انجام بدید
    سلام.سه ماه قبل پکیج من اخطار70میدادوآب گرم و سرد میشد،سرویسکارشرکت مبادرت به اسیدشوئی وتعویض صافی ورودی کرد وپس از تعویض ترمیستور (آب گرم )مشکل برطرف شد.بعد سه ماه مجددا" این مشکل تکرار شده (اخطار70وسردشدن آب)وصدای لرزش درقسمت فوقانی پکیج که باتعویض مجددترمیستورهم مشکل برطرف نشد.باتوجه به اینکه ازعمر دستگاه حدود2سال میگذرد لطفا" راهنمائی بفرمائید.متشکرم
    پاسخ:
    باید بعد از اسیدشویی مبدل ثانویه حتمن شستشویی مدار رادیاتور انجام بشه وگرنه همین مشکلو همیشه دارید
    آقا خیلی عالی بود مرسییی تو حموم بودم که یهو آب سرد شد با این روش درستش کردم 
    سلام وقت بخیر.شوفاژ من ارور 4070 میده اب رادیاتور رو خالی کردم و دوباره پرش کردم  فشار رو دو باره ولی ارور میده.بعضی وقتا موقع روشن کردن شیر خروجی ریاتور رو میبندم و وقتی دما بالا رفت اروم شیر رو باز میکنم و ارور برطرف میشه ولی بعد از چند روز دوباره ارور میده و دوبار چند بار باید همین کارو تکرار کنم تا درست بشه مشکلش چیه.ممنون 

    پاسخ:
    قصد جسارت ندارم ولی این چیزایی ک میگید هیچ ربطی به هم ندارند. شایدم نفهمیدم دقیقن شما چی میگید. الله اعلم
    درود
    براتون خیر و خوبی آرزو میکنم. با راهنمایی ساده شما مشکل حل شد . زن و بچه م راحت خوابیدن.
    پاینده باشید.
    پاسخ:
    الحمدلله
    سلام روزتون بخیر. من اون شیر مورب زیر دستگاه رو باز گذاشتم اما عقربه از نیم بالاتر نمیاد و کد E1 میده همچنان
    تمام شیر های ورود و خروجی به دستگاه هم باز هستند.
    در ضمن از شوفاژ هم که باز میکنم هیچ ابی بیرون نمیاد برای هواگیری
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    نمیدونم
    ممنون از راهنماییتون
    درست شد
    عالی بود ممنون
    درود گرامی . وقتی قاب پکیج بازه ، همه چی عالیه .ولی وقتی جلد را میبندم ، آب مصرفی گرم و سرد میشود علت چیست ؟
    پاسخ:
    عجیبه یه خورده . اگه فقط قاب رویی رو بر میدارید و این اتفاق میفته باید بگم نمیدونم اما اگه اون قاب درونی رو هم برمیدارید شاید از پرشر هواش باشه
    با سلام . با بستن تمام شیرهای شوفاژها زمانی که پکیج در حالت زمستان باشد واسه پکیج چه اتفاقی میفته ؟ چند روز پیش بابستن تمام شوفازها صدای بلندی از پکیج اومد و البته چراخ خطر شم قرمز شود یعنی چه شوده 
    بسیار عالی بود
    نجاتمون دادی.
    سلام اگر هوای مخزن بالای پکیج رو که بصورت فشرده هست را خارج کنیم امکان دارد ارور ۴۰-۷۰بدهد و خاموش شود.ممنون میشم پاسخ بدید.
    پاسخ:
    بله صد درصد کاملن مرتبطن 
    ایول دمت گرم ، درست شد
    ما MF24FF داریم یه شیر آبی زیرش بود باز کردیم عقربه فشار بین 1 تا 2 بالا اومد و دستگاه رو ریست کردیم درست شد دستت درد نکنه
  • مانی صادقی
  • دمت گرم داداش به دادم رسیدی
    پاسخ:
    خاهش میکنم .خوشحالم
    سلام دمایی آب مصرفی بالا نمیره پکیج هم هیچ فالی نداره شعله تشکیل میشه ولی سریع خاموش میشه احتمال خرابی NTC وجود داره یا چیزهای دیگه ای هست ممنون از لطف شما 
    پاسخ:
    توضیحات شما کافی نبود . ولی معمولن این مشکلات به ntc مربوط نمیشه
    Vaghan mamnoon ! Besiar mofid bood .
    پاسخ:
    خوشحالم ک مفید بود
    واقعا ممنون. خیلی خیلی ممنون.
    پاسخ:
    ممنون از توجه شما

    با سلام.پکیج ایران رادیاتور M24FF کاملا سالم است. شیلنگ خروجی آب گرم پکیج داغ است. ولی آب داغو باز میکنیم سرد است. علت چیست؟ با تشکر 
    پاسخ:
    چیزی به ذهنم نمیرسه باید از نزدیک ببینم
    واااای مرسی داشتم یخ میزدم. ساعت ها نشسته بودم تو سیبری. خدا خیرتون بده
    پاسخ:
    خداروشکر ک نجات پیدا کردید
    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که  رادیاتور ما مشعلش روشن نمیشه نه اب گرم میکنه ونه پکیج هارو میخواستم مشکلش چیه
    پاسخ:
    این مثل اینه میمونه که شما به یک مکانیک زنگ بزنید و بگید ماشینم روشن نمیشه مشکلش چیه /.به نظر شما میتونم با این توضیحات شما جواب شما رو بدم عایا؟؟؟
    حداقل بگید ارورش چنده
    آقا دمت گرم 
    پاسخ:
    خاهش میکنم دوست عزیز
    سلام خسته نباشید
    پکیج ایران رادیاتور داریم که از نظر آب گرم مشکلی نداریم، مدار گرمایش زمستونی هم کار مکنه و رادیاتورها هم گرم می شوند اما مشکل بزرگ اینه که دمای خود پکیج از چهل درجه بیشتر نمیشه.یعنی مرتب فندک میزنه و ال ای دی های نمایش گر دما به ترتیب تا عدد هشتاد روشن میشن اما همینکه فندکش خاموش میشه دوباره چراع ها یکی یکی خاموش می شوند و به چهل درجه میرسه.توی حالت ماکس هم که میذارم وقتی فندک میزنه وسط کار چند ثانیه ارور ۷۰ میده و زود تموم میشه و به ادامه کارش میرسه.
    پکیچ کار میکنه اما گرمای کافی نداره.
    در حالت خاموش از همه رادیاتور ها هواگیری هم کردم و فشار پکیج هم تنظیمه اما مشکل رفع نشد.
    به نظرتون مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    احتمال زیاد جایی از مدرا رادیاتور ها کیپ  هست یا اینکه موتور شیر سه طرفه مسیر رو خوب باز نمیکنه به طرف شوفاژ

    خیلی ممنون از جوابتون 
    پس با این احتمالات خودمون نمیتونیم کاری بکنیم و حتما باید یه تکنسین بیاد، درسته؟
    پاسخ:
    بله دوست عزیز .اکثر مشکلات پکیج نیاز به تعمیرکار داره 

    خدا بر امواتت رحمت کند درست شد.

    سلام حدود 2 ماه بیش اسید شویی شده جند روزیه حین استفاده در حمام اب سرد و کرم میشه امروز صبح هم ارور 70 میده و روشن نمیشه
    پاسخ:
    باید همراه اسید شویی شستشوی مدار هم انجام بشه . تا دوباره اینجوری نشه 
    با سلام و احترام مشکل من حل شد ممنون از راهنمایی شما.

    خیلی ممنون با توضیحات شما مشکل من برطرف شد.

    باسلام ،من یه مشکلی دارم اگه ممکنه راهنماییم کنید اون هم اینه که هنگام استفاده از آب گرم مخصوصا موقع حمام کردن آب دایم سرد و گرم میشه لطفا بفرمایید علتش چیه؟ قبلا از وقتی که میذارید سپاسگزارم. 

    پاسخ:
    بزنید تو گوگل دلیل سرد و گرم شدن اب و مطلبی که نوشتم رو بخونید 
  • سجاد نصیری نژاد . بروجن
  • با سلام و تشکر
    راهنمایی شما مشکل من رو حل کرد.  ممنونم
    سلام
    چراغ 30و40 روشن میشه و البته بعدش50و60 وبعدش70و80 و این چشمک زدن تکرار میشه.این اشکال مربوز به چیه؟ممنون میشم پاسخ بدید حسابی گیر کردم بچه کوچیک هم دارم

    پاسخ:
    این نوع چشمک زدن در حالتی که ابگرم باز باشه طبیعیه و اگر ابگرم باز نباشه و بازم اینجوری چشمک بزنه نشانه اینه که دستگاه روی حالت  ابگرم قفل کرده 
  • محمد میرزایی
  • من دستگاه رو ۴۰ و ۷۰ هستش شیرو پیدا کردم بازش کردم ولی درجه بار تکون نمیخوره چه کنم 
    خیلی ممنون بسیار کارامد....خداخیرتون بده
    سلام
    مدار شوفاژ مشکلی نداره اما شیر آب گرم را باز میکنم پکیج روشن نمیشه!
    ارور 40-70 میده
    تا موقعی که زمستون بود و مدار شوفاژ وصل بود مدار آب گرم هم خوب عمل میکرد اما الان عمل نمیکنه
    (شیر های شوفاژ را بستم و درجه مربوط به شوفاژ را صفر کردم)
    در ضمن صاحبخونه قبلی چندتا کاشی بالای پکیج گذاشته که قبلا یکبار برداشتمشون اینطوری شده بود!

    ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ:
    زنگ بزنید سرویسکار
    سلام l24ffایران رادیاتور در حالت مصرفی چند ثانیه روشن چند ثانیه خاموش بدون الارم ممنون میشم راهنمای کنید در ضمن رادیاتور هم وصل نشده
    سلام پکیج ما m24ff است. وارور 40 -70 میده. سوییچ تنظیم بار را باز می کنم درجه تکون نمیخوره روی صفر مونده. بعدشم آب چکه می کنه. چه کنم؟
    پاسخ:
    زنگ بزنید سرویسکار
    مشکل داری این چه ادبیاتیه مردک سوال اشغال نسازین تا کسی کاری به کارتون نداشته باشع والااااا
    با سلام و خسته نباشی.

    علت الارم  دادن پکیج عادی است یا باید حتما مشکلی داشته باشه تا الارم بده/؟
    پاسخ:
    حتمن مشکل دارد که الارم میده 
    سلام پکیج مدل m24ff داریم در حالت زمستانی توب کار میکنه در حالت تابستانی اررو 4070 میده پریشر سوییچ رو هم عوض کردیم جواب ندادلطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    از نزدیک باید دیده باشه 
    پکیج ایران رادیاتور مکررخاموش میشه وبد از ریست چراغ۷۰،۸۰چشمک میزنه
    پاسخ:
    احتمالن جرقه زن تنظیم نیست یا ضعیف میزنه
    سلام خوبین 
    ببخشید پکیج ما هم ارور 40 70 میزنه همین کاری ک گفتین انجام میدم  مانومتر میره نزدیک 2 و بعدش از پشت آ چکه چکه میکنه و منم شیر پر کن رو میبندم پکیج روشن میشه ولی بعد چند ساعت یا یک روز بعد دوباره خاموش میشه و ارور میده 
    مشکل تز کجاس ب نظرتون
    دلیا اینکه آب میچکه چیه ؟؟؟
    پاسخ:
     .ممکنهشیر اطمینان پکیجتون از اب بندی خارج شده و هرچقدر فشار رو تنظیم کنید بازهم اب نشتی داره و اب خارج بشه. البته ممکنه شیر اطمینان نباشه و قطعه دیگری نشتی اب داشته باشه. به هر حال نیاز به تعمیر داره
    سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر از شما ، مشکل ارور ۴۰_۷۰ با راهنمای شما حل شد🤗
    بسیار مختصر و مفید.مرحبا
    با تشکر از راهنماییتون. خداوند خیرتون بده کارمون رو راه انداختید.💓
    سلام، ممنون از راهنمایی و آموزشتان
    کارآمد و سود بخش بود
    تشکر
    سلام تازه پکیچ 28000 گرفتیم نتوانستم روشن کنم اول ارور 40-70 داد بعد از باز کردن شیر مربوطه برطرف شد شمع روشن نمیشه آب گرم نمیشه و ارور 70-80 میده ممنون میشم راهنمایی کنید
    واقعا ممنونم.خداخیرتون بده
    دمت گرم مشکلم حل شد
    با عرض سلام و خسته نباشین خیلی ممنون خیلی مفید بود خدا حیرتونا بده 
    سلام خیلی ممنون از راهنمایی تون
    سلام پکیج ما مدل b24ff هستش موقع حمام آب گرم نمیشه و چندین بار باید خاموش روشن کنیم و یا ریست کنیم تا درست بشه /گاهی اوقات هم سرد و گرم میشه /الان هم برای گرمایش که روشن کردیم و روی مکس گذاشتم چراغ ۳۰/۴۰/۵۰  ثابت روشن هستش و گرمایش شوفاژ خیلی معمولی هستش . این علتهاش چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدین / برای ارور چراغ ها چشمک میزنه یا ثابت میمونه ؟ این ثابت موندن الان برای میزان درجه گرمایش هست؟؟ یا منظورش خطای دستگاهه؟؟
  • قاسم زاده
  • روز جمعه ای واقعا نجاتمون دادین :)
    ممنونم واقعا
    پاسخ:
    خاهش میکنم . موفق باشید
    مرسی خدا خیرت بده مشکل من با همون روشی که گفتی یعنی باز و بسته کردن شیر پرکن حل شد خدا خیرت بده
    سلام، گرامی!پکیجمون 40/70 بود من شیر سیاه رو چرخوندم بین 2/3عقربه رفت،مشکلی پیش نمیاد پکیج رو.روشن کنم،چون خانوم هستم و اطلاعاتی ندارم،ممنون میشم جواب بدین
    سلام.خسته نباشید
    پریروز شوفاژو باز کردم.دیروز دوباره بستمش.بعد از اون اب گرم نمیشه.و من هر سال با باز و بسته کردن شوفاز این مشکلو دارم و مرتب باید تعمیر کار بیاد و کلی هزینه.مشکل واقعا چیه؟
    پاسخ:
    احتمالا رادیاتورا رسوب داره و با بازکردن رادیاتورا رسوبات رادیاتورا میاد تو مبدل ثانویه گیر میکنه 
    با سلام و خسته نباشید.بسیار سپاسگزارم.الآن امتحان کردم جواب داد..بازم سپاسگزارم
    سپاسگذارم مفیدوکارا
    باسلام وممنون از وقت وکمکی که میکنید.من دیشب رادیاتورها را هواگیری وروشن کردم.برای مدت 10-15 دقیقه گرم بود بعد کلا پکیج خاموش شد واروز 40-70 می ده.پیچ سیاه را هم باز گذاشتم،درست نشد...چه کنم؟فشار آب هم اصلا بالا نمیره وحدود 0.5 است
    بسیار عالی و مفید بود.ممنون از شما دوست عزیز💮
    عالی بود دستتون درد نکنه
  • محمد مجیدی
  • با سلام.
    از پست مفیدتون تشکر میکنم .
    مشکل من با پست شما حل شد .
    آقا دمت گرم امشب ما رو از یخ زدگی نجات دادی 👍👍
    سلام ،خدا اجرت بده
    با سلام وخسته نباشید لطف کنید بفرمایید چرا پکیج من رو درجه 70 ارور میزنه و ریستش هم کردم ولی جواب نداد
    دمتون گرم
  • محمدرضا برگی
  • سلام. پکیج من چراغ های دماش دو به دو روشن میشن و آب خوب گرم نمی شد. الان هم کلا وقتی روشنش می کنم کلیه چراغ هاش تند تند چشمک میزنه. می شه راهنماییم کنید؟؟؟
    پاسخ:
    با راهنمایی حل نمیشه
    دمتتون گررررررم👌👌
    اقا ما اب گرم خونمون و مدیون شماییم. غصم گرفته بود دوباره چند تومن پول تو گلوی این پکیج گیر کرده که خداروشکر تو یه دقیقه حل شد. ممنون
  • محسن شاهین
  • باسلام 
    عقربه فشار سنج در دمای ۴۰ تا ۵۰ روی ۱.۲ قراردارد. ووقتی دمای به ۷۰ درجه میرسد فشار تا ۲.۵ بالا میرود آیا طبیعی است  با تشکر 
    پاسخ:
    طبیعی نیست احتمالا منبع انبساط از درون سوراخ است 
    شیر پرکن فشار چپ گرده یا راست گرد سفته نمیدونم کدوم طرف میگرده
    لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
    پاسخ:
    به سمت راست بسته میشه 
    شیر. پرکن مخالف عقربه های ساعت باز میشه
    خدا خیرتون بده,زمستون جمعه نجاتم دادین از سرما
    خیلی خیلی ممنوووووون
  • mojtaba.bayat2015@gmail.com
  • سلام  الارم  پنجاه هشتاد چیست و من تعمیر میتونم انجام بدم یا نیاز به تعمیر کار دارد
    پاسخ:
    نه سرویسکار بیارید

    مرسی از راهنماییتون عالی بود
    راهنمایی عالی بود ممنون
    سلام.پکیج.m24ffالان دوروزه آب گرم ندارم ولی شوفاژ خوب کار میکنه.گرما رو رد نمیکنه،شیر اطمینان کار میکنه.یه روز برق نبود فشار رو  صفر اومده بود.الانم شیرو باز کردم.ولی آب گرم نمیشه.۳۰،۴۰،۵۰،میداد دیگه نمیده.چراغا مثل رقص نور کار میکنه.اگه ممکنه راهنمایی کنید
    سلام.پکیج.m24ffالان دوروزه آب گرم ندارم ولی شوفاژ خوب کار میکنه.گرما رو رد نمیکنه،شیر اطمینان کار میکنه.یه روز برق نبود فشار رو  صفر اومده بود.الانم شیرو باز کردم.ولی آب گرم نمیشه.۳۰،۴۰،۵۰،میداد دیگه نمیده.چراغا مثل رقص نور کار میکنه.اگه ممکنه راهنمایی کنید
    پاسخ:
    اطلاعاتتون کامل نیست به نظرم سرویسکار بیارید
    نصف شب توی زمستون فهمیدم پکیچ از کار افتاده و رادیاتورها سرد شده ،با دو تای بچه کوچک توی خونه.راه حل بالا رو اجرا کردم پکیچ راه افتاد.
    بسیار متشکرم
    خدا خیرت بده.
    دوست عزیز لطف بسیار بزرگی به من کردید،سپاس فراوان،موفق و پیروز باشید.
    سلام و ممنون از پاسخگویی شما
    ما هم پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF رو داریم ، دمای ست شدن آب گرم مصرفی رو تا آخر چرخوندیم ولی دمای آب از ۴۰ بالاتر نمیره و نمیشه حمام گرفت ، گرمایش خونه مشکلی نداره و سیستم هم ارور نداره ، به نظرتون مشکل کجاست ،
    متشکرم
    پاسخ:
    دمای اب ولرم باشه 
    یا شعله گاز کمه یا اینکه فشار اب زیاده .و البته دلایل دیگه که تخصصی هستند
    سلام سال نو شما مبارک باشه،
    مدل پکیج ایران رادیاتور -دیواری-ECO22FF

    هوا ی خونه گرمه و می خوام شوفاژ ها رو خاموش کنم و تو حالت تابستون بزارم.
    *برای این ولوم سمت چپ رو صفر می کنم.ولی بعد از چند دقیقه خطای 70-40 میده و فشارش میاد رو صفر و آب مصرفی رو گرم نمیکنه. برا همین مجبوریم تو هوای گرم شوفاژها رو روشن کنیم.
     لطفا راهنمایی کنید.
    سلام سال نو شما مبارک باشه،
    مدل پکیج ایران رادیاتور -دیواری-ECO22FF

    هوا ی خونه گرمه و می خوام شوفاژ ها رو خاموش کنم و تو حالت تابستون بزارم.
    *برای این ولوم سمت چپ رو صفر می کنم.ولی بعد از چند دقیقه خطای 70-40 میده و فشارش میاد رو صفر و آب مصرفی رو گرم نمیکنه. برا همین مجبوریم تو هوای گرم شوفاژها رو روشن کنیم.
     لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    باید از نزدیک بررسی بشه احتمالن منبع انبساط پکیج سوراخه
    با تشکر فراوان
    پاسخ:
    خاهش میکنم . خداروشکر که مفید بود 
    با سلام 
    پکیج هر 4 ساعت اگر درجه زیر 50 باشه چراغ 40 70 روشن میشه و باید دوباره هواگیری کرد درصورتی که دمای بالای 50 درجه چند روز بدون هواگیری کار میکنه ولی تا دما میارم پایین چراغ ها روشن و فشار افت میمنه علت چی می تونه باشه چند تعمیرکار اومدن نظراتی دادن و درست نشده
    ممنون
    پاسخ:
    هر چی است از منبع انبساطه 
    سلام دوست عزیز خیلی ممنونم واقعا کمکم کردید
    با سلام پکیج دو مبدله ایران رادیاتور دارم دمای رادیاتور عالیه ولی دمای ابگرم مصرفی شعله یکسره روشن وقتی ابگرم بازه ارور هم نداره ولی دما از سی وچهار پنج اصلا بالا نمیره اسید شویی هم کردن برام.سنسور ابگرم رو عوض کرد برام.بی زحمت راهنمایی کنیین
    پاسخ:
    یا شعله تنظیم نیست و احتمال دوم : بخشی از گرما به طرف شوفاژ میرود و در واقع تمام تمرکز دستگاه روی ابگرم نیست /  احتمال دوم بیشتر است 
    با سلام و احترام. ما یه پکیچ ایران رادیاتور مدل M24FF داریم. از وقتی که شوفاژ خاموش کردیم مدام فشار مانومتر دستگاه افت میکنه و خطای 40-70 میده. هر نیم ساعت تا یک ساعت مجبورم شیر فشار باز کنم و فشار بیاد بالای 1.5 و ببندم و ریست کنم. اما باز یه مدت بعد دوباره روز از نو روزی از نو. وقتی شوفاژ روشن بود اصلا چنین مشکلی نداشتیم. یعنی کل زمستون فشار روی 1.8 ثابت بود و تکون نمیخورد. اما شوفاژ که کم کردیم و بعدشم خاموش این مشکل ایجاد شده. ایرادش از چیه؟ و هزینه حدودی رفع ایراد چیه؟ ممنون. 
    پاسخ:
    معمولا این مشکل از منبع انبساط هست که البته اگر نشتی هم حتی خیلی کم داشته باشید این مشکل مضاعف میشه . هزینه اون رو هم  با هرکی میاد برای تعمیر هماهنگ کنید
    سلام دوستان..
    برق ساختمان ما نوسان داشت یه لحظه 
    الان هرکاری میکنم پکیج روشن نمیشه.. 
    پکیج مدلش ایزان رادیاتور m24ff هستش.. کسی میتونه کمکم کنه؟! 
    سلام خسته نباشید،من تو خونه یه پکیج ایران رادیاتور دارم، که الان چند مدتی خطای 40 70 میده،با اینکه پرشرسوییچ عوض شده و نانومتر در فشار 1.5 قرار داره باز این خطارو نشون میده ممنون میشم راهنمایی کنید
  • پربسا خویشکار
  • سلام خیی متشکرم از این کمکتون و دلسوزیتون. خدا خیرتون بده دودهفتست اب گرم نداشتم
    خیلی خیلی ممنون بسیار مفید و سودمند بود
    سلام وخسته نباشید،دستگاه ارور4070میده فشار ابو بردم بالا رسیده به 1.5و دوبار4070میده که ماله پرشر ابه ،پرشرابم یه پرده دیافراگی داره عوض کردم وفلومتری که جلو اون شیافت بوده هم عوض کردم وبازم ارور میده دیگه موندم چکار کنم
    سلام دوست عزیز. ارور 40 و 70 همه اون کارا رو انجام دادم تا شیر آبی رنگ و باز میکنم آب میاد بیرون  قطع نمیشه و فشار آب بالا نمیره ممنون میشم راهنمایی کنید 
    آقا خدا خیرت بده . . . یک در دنیا صد در آخرت
    سلام ازصبح پکیج ما ارور E50میده چیکارکنم داریم یخ میزنیم ازسرما ممنون

    سلام پکیج وقتی روشن میکنیم روشن میشه اتومات که میکنه شماره ۴۰-۶۰-۸۰شروع به چشمک زدن میکنه
    عالی بود
    کار راه انداز بود. درست شد :D
    ارور50

    سلام
    خدا پدرت بیامرزه و ب کسب کارت برکت بده.

    ممنون عالی بود

    با سلام 

    چند وقت پیش پکیج منزل ما ارور 40 70 میداد 

    بنده با اطلاعاتی که از اینجا پیدا کردم و کمی تحقیق متوجه شدم یکی از رله های برد عمل نمیکنه اونو تهیه کردم و جایگزین کردم و درست شد 

    اما بعد از 9 ماه کار کردن دومرتبه ایراد پیدا کرد و مجددا امروز یدونه نو جایگزین کردم و فعلا داره کار میکنه 

    میخواستم بدونم ایراد از کجاست لطفا حتما جواب بدید برام خیلی مهمه 

    آدرس تلگرامم 

    Emanjavan@

    جی میل

    emanjavan@gmail.com

     

    خیلی متشکرم ،مطلب مفید و کاملی بود.

    خدا پدرتو بیامرزه. هر چی از خدا میخوای بهت بده 👌👌👌

  • مرتضی لطیفی
  • با سلام

    ارور 30-40 بعد50-60-بعد70-80 بصورت چشمک زن می باشد و آب باز هست ولی سرد و گرم می شود مشکل از چیست 09188149084

  • نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران
  • مرحب

    سلام ارور ۴۰ ۷۰ میزنه اون پیچ مشکیو چرخوندم ولی هنوز فشار رو صفره و ارور میده،قبلا که اینجوری میشد وقتی پیچو میچرخوندم برطرف میشد ولی الان خیر

    پاسخ:
    شیر پرکن رسوب دره 

  • جواد قلی زاده
  • باسلام - راهنمایتون سودمند بود و بنده استفاده کردم.ممنون از ارائه مطلب آموزشی شما.

    سلام دوست عزیز خسته نباشید ممنون از راهنماییاتون 

    پکیج ما مشکل ٤٠ ٧٠ میزنه شیر زیر رو هم باز کردم که هواگیری بشه ولی نه اب اومد نه درجه هاش بالا رفت 

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقتتون بخیر پکیج ما ارور E1 میده شیر پرکنش رو باز کردم صدای اب میومد اما عقربه حرکت نمیکرد مشکلش چی میتونه باشه ؟ نیاز به سرویس کار هست؟

    واقعادمتون گرم بااین راهنمایتون واسه مشکل۴۰-۷۰ مشکل من حل شدوپکیجم راه افتاد

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    نمایندگی پکیج روکا

    نمایندگی پکیج روکا
    تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
    برای تعمیرات با شماره

    09191212489

    تماس بگیرید

    آخرین نظرات
    نویسندگان
    پیوندها