قیمت  حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور 12 لول

تومان    390/000

 برای خرید با این شماره تماس بگیرید

09191212489

مطمینا در باره  حوله خشک کن و روش استفاده از حوله خشک کن مطالبی را شنیده یا در تصویرهای  اینترنتی حمام های لاکچری آن ها را مشاهده کرده اید. ولی  اینکه این دستگاه ها در عمل دارای  چه مزایایی را در اختیار کاربران قرار می دهند، قابل توجه است.

آنچه که با اطمینان میشود گفت  در ساخت  بسیاری از آپارتمان ها ، حوله خشک کن از جمله موارد  غیرضروری به شمار می رود. اما مطالعه  مزایای حوله خشک کن  می تواند نظر شما را تغییر دهد.

[caption id="attachment_1217" align="alignnone" width="214"]حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور[/caption]

بیشتر تجهیزات  سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده در ساختمان های امروزی دارای ابعاد بزرگی هستند که می تواند در تناقض با فضای اندک ساختمان های پیشرفته  باشد. از سوی دیگر، اهمیت زیبایی که این سیستم ها دارند  قیمت حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  نیز کمتر از کارایی شان نیست. از این رو، سیستم های حوله خشک کن مدرن می توانند به عنوان تکنولوژی ای مدرن، جایگزین دستگاه های گرمایشی سنتی شوند.

 

قبل از انکه در مورد خرید  حوله خشک کن تصمیم بگیرید، لازم است ابتدا با آن آشنا شوید. حوله خشک کنها بیشتر در حمام ها نصب می شوند. ولی  می توانند در هر محیطی که دارای رطوبت بالاست نیز نصب شوند . این سیستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و لباس، می توانند گرمای محیط را بالا برده و کنترل نمایند، حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  از رطوبات بالای محیط و قارچ و کپک زدگی جلوگیری کرده و زیبایی محیط حمام، آشپزخانه یا … را بیشتر کند

حوله خشک کن

قیمت  حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور

 

 

عملکرد و انواع حوله خشک کن

از نظر نحوه عملکرد

حوله خشک کن الکتریکی
و حوله خشک کن هیدرونیکی
حوله خشک کنحوله خشک کن

[caption id="attachment_1218" align="alignnone" width="209"]قیمت حوله خشک کن ایران رادیاتور 12 لول قیمت حوله خشک کن ایران رادیاتور 12 لول[/caption]

سیستم های الکتریکی مستقلا  از سیستم های   گرمایشی کار می کنند.   این سیستم ها، به المنت های الکتریکی کم توانی  مجهز هستند که عامل گرمایش هستند. برخی از این حوله خشک کن ها از المنت های خشک  بهره می برند که با داغ شدن یک سیم در داخل تیوب ها عمل گرمایش را انجام می دهد. در حالی که انواع دیگر آن ها با استفاده از المنت های خیس  و بر اساس گرمایش سیال  کار می کنند.

یکنوع دیگر حوله خشک کن ها نیز با استفاده از جریان سیال گرفته شده از سیستم های گرمایشی کار می کنند. در حقیقت، این سیستم ها درست مثل یک رادیاتور عمل می نمایند. از همین رو نیز برای انتخاب و خرید این سیستم ها لازم است سیستم گرمایش مرکزی ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

از نظر جنس
جنس حوله خشک کن ها نیز می تواند نوع دیگری از طبقه بندی را برایشان رقم بزند. که  عبارت است از:

[caption id="attachment_1219" align="alignnone" width="263"]حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور 12 لول 33 حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور 12 لول 33[/caption]

استیل steel (فولادی)
شیشه ای
و آلومینیومی
حوله خشک کن انتخاب سیستم بر اساس جنس آن تقریبا تابع شرایط فیزیکی و  قیمت حوله خشک کن ایران رادیاتور  دکوراسیون حمام و محیط مورد استفاده است. در صورت تمایل به خرید حوله خشک کن های رنگی و شفاف می توانید انواع شیشه ای را انتخاب نمایید. در حالی که استفاده از حوله خشک کن های فولادی هم  می تواند در عین سادگی و سازگار بودن با اغلب دکوراسیون ها،  نسبت به سایر انواع اندکی سنگین باشد.

روش استفاده از حوله خشک کن ها

استفاده  از حوله خشک کن ها منحصر به حمام نیست  و قیمت حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  می توان گفت همه کاره اند! می توانید از این دستگاه ها در آشپزخانه، ورودی ساختمان، انباری ها، زیر زمین نیز بهره ببرید
این سیستم ها بسته به مکانیسم عملکرد و نوع سیستم گرمایشی مرکزی، می توانند دارای ابعاد، اشکال و جنس های مختلفی باشند که دست کاربر را برای تغییر و بهبود دکوراسیون ساختمان باز می گذارد.
علاوه بر خشک کردن حوله، لباس ها و منسوجات، با کنترل مرتب و دقیق رطوبت و درجه حرارت، از ایجاد کپک و قارچ ناشی از رطوبت در حمام و آشپزخانه و … جلوگیری می نماید.
می توانید با نصب این وسیله به جای رادیاتور در اتاق های کوچک، در مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن صرفه جویی نمایید.
علاوه بر طبقه بندی های مذکور، حوله خشک کن ها در انواع ایستاده ،قیمت حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  دیواری یا نصب شده به کف  نیز طراحی و ساخته می شوند. البته مدل های هیدرونیکی به دلیل اتصال به لوله کشی قابلیت حالت ایستاده را ندارند و حتماً باید به کف یا دیوار نصب شده باش
سیستم های به ویژه براق و دیواری می توانند به عنوان یک اکسسوری تزئینی نیز برای حمام در نظر گرفته شوند.

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن
در صورتی که نسبت به خرید و استفاده از این سیستم های کارآمد در منزل خود مشتاق هستید، لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهید.

 

 محل نصب حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور

 حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور 44

در ساختمان های مدرنی که دارای عایق بندی کامل هستند محل نصب جز از لحاظ دکوراسیون و زیبایی، نکته قابل توجه دیگری ندارد. اما در ساخاتمان های سنتی لازم است حوله خشک کن را به سردترین دیوار حمام نصب نمایید. این اتفاق می تواند راندمان سیستم و میزان بهره وری آن را ارتقا بخشد.

استفاده از المنت های گرمایشی  یا گرمایش مرکزی
اولین نکته، در نظر گرفتن نوع گرمایش دستگاه مورد استفاده است. محدودیتی که در استفاده از حوله خشک کن های مرکزی وجود دارد، عدم قابلیت استفاده از آن ها در فصول گرم سال است. در این فصول، لازم است سیستم گرمایشی ساختمان برای فعالیت دستگاه روشن گردد. البته این محدودیت با ارائه حوله خشک کن های دوگانه   از بین رفته است. این سیستم ها قادرند در فصول سرد سال با گرمایش مرکزی، و در تابستان با استفاده از المنت های الکتریکی کار نمایند. Price of Iran radiator steel towel dryer

اندازه  و ظرفیت گرمایش حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور

 

کافی است قبل از خرید دستگاه، میزان خروجی گرمای مورد نیازتان را برآورد کرده و آن را با ظرفیت و خروجی حوله خشک کن مربوطه بر اساس  تطبیق دهید. به صورت استاندارد، ظرفیت نرمال به ازای هر متر مربع از فضای کف حمام یا اتاق معادل  در نظر گرفته می شود  قیمت حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  .

 

یک رادیاتور و یا ریل حوله گرم یک ویژگی است که برای گرم کردن حوله‌ها پیش از استفاده از آن‌ها طراحی شده‌است. قیمت حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور 12 لول   در سال‌های بسیار، هتل‌های اروپایی از آن‌ها به عنوان  استفاده کرده‌اند. حوله گرم یک بخاری حمام است که برای خشک کردن و گرم کردن حوله و محیط مناسب است. دو نسخه وجود دارد: آن‌هایی که مانند رادیاتور با آب داغ می‌شوند و از دیگ مرکزی حرارت داده می‌شوند و الکتریکی که در آن یک مقاومت الکتریکی گرم می‌شود و یا نفت موجود در واحد را گرم می‌کند.

محتویات
۱ ترکیب و عملکرد
۲ مزایا و معایب
۲.۱ مزایا
۲.۲ معایب
نکته ۳
همچنین مراجعه کنید به

 

را می توان از فلزات مختلفی چون فولاد، فولاد ضدزنگ و یا آلومینیوم ساخته کرد. حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  در برخی از انواع، برنج یا مس به کار می‌رود. روکش می‌تواند در روکش کروم، فولاد واکس خورده، و یا لاک الکل باشد.

را می توان به طور الکتریکی (کارتریج یا کابل حرارت)، یا با گردش آب داغ (متصل به گرمایش مرکزی)گرم کرد. اغلب، ترکیبی از این روش‌ها استفاده می‌شود. در این موارد، خشک‌کن با آب داغ در زمستان و با برق در تابستان گرم می‌شود. خشک‌کن یک حوله، با خروجی بالا، می‌تواند به عنوان یک رادیاتور در حمام کوچک عمل کند.

در انواع مختلف ظاهر می‌شوند، از جمله: انواع نردبان، انواع ، و غیره.

مزایا و معایب
مزایا
پرونده:
برای نرده داغ حوله

 

خرید حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور
اولین فایده این رادیاتور، ارزش زیبایی‌شناسی است که می‌تواند به غنی‌سازی اتاق‌ها با کمی سبک کمک کند. مزیت دیگر این است که امکان خشک کردن حوله‌ها به سرعت بیشتر است، زیرا آن‌ها در تماس مستقیم با بدن radiant قرار می‌گیرند. خرید حوله خشک کن  فولادی  حوله گرم از آب کمتری نسبت به یک رادیاتور plate و یا یک رادیاتور آهن استفاده می‌کند،  خرید حوله خشک کن  فولادی  به همین دلیل کمی بیشتر اکولوژیکی و اقتصادی‌تر در نظر مصرف در نظر گرفته می‌شود.

اشکال آن بسیار متفاوت از یکدیگر هستند و این به ما این امکان را می‌دهد که رادیاتور را ساختار بندی کنیم  حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور   و آن را به خوبی با اتاق‌ها تطبیق دهیم. گرم‌کن دارای اندازه‌های مختلف، از کوچک‌ترین (حتی ۲۷ در * ۲۰ سانتی متر تا ۵۰ سانتیمتر)به اندازه‌های بزرگ‌تر است که حتی می‌تواند به ۷۹ در (۲ متر)برسد.

 

[audio mp3="https://iranradyator.ir/wp-content/uploads/2021/06/Iran-Radiator-Towel-Dryer.mp3"][/audio]

معایب
عیب اول مستقیما به یکی از مزیت‌های آن،  حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  حوله خشک کن  فولادی یعنی امکان  مربوط می‌شود. مشکل این است که پوشش بخشی از لوله‌ها و بدنه تابشی، انرژی، مصرف و زمان مورد نیاز برای وارد کردن اتاق به دما بزرگ‌تر از "موانع" است. از این نیاز است حوله خشک کن فولادی ایران رادیاتور  که لوازم جانبی رادیاتور و چوب‌لباسی در این حالت خاص ایجاد شده‌اند تا مزایا را با حذف برخی از معایب حفظ کنند. یک نقص دیگر، قدرت گرمایشی ضعیف است که با موقعیت لوله که به حس همرفت معکوس است مرتبط است. بنابراین برای گرم کردن اتاق‌های بزرگ‌تر، بعد بزرگ‌تر می‌شود، و ارزش زیبایی‌شناسی را از دست می‌دهد.

یادداشت
فرآیند گرمایش
همچنین نگاه کنید
گرمایش (گرمایش)
رفلکتور
شیر رادیاتور

 

لوازم حمام
بهداشت بدنی
گرم‌تر و گرم‌تر شد.
شستن دست‌ها
خشک‌کن خودکار صابون
بهداشت شفاهی
ضد عفونی‌کننده

 

اینم فایل pdf همین مقاله

Iran Radiator Towel Drye