نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

نمایندگی پکیج روکا

تعمیر ایران رادیاتور و بوتان و .. 09191212489

سلام خوش آمدید

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پمپ ویلو  پکیج ایران رادیاتور

تلاش Wilo برای آینده‌ای پایدار با نیروی پمپ

آب یک ماهیت متناقض است

میزان آب مصرفی قابل‌استفاده و در دسترس برای مصرف انسان و یا استفاده در کشاورزی و صنعت به دلیل اثرات شهرنشینی، تغییر آب و هوا و آلودگی محیط‌زیست به شدت کمیاب می‌شود. برای مثال، در افریقا، خشکسالی که در دسترس بودن آب را کاهش می‌دهد منجر به رنج گسترده می‌شود. پمپ ویلو و عرضه‌کننده سیستم، گروه Wilo، با تولید راه‌حل‌های پایدار برای چنین مشکلات مبتنی بر آب، درگیر این مساله هستند.

Wilo، رهبر بین‌المللی در صنعت خود

پمپ سیرکولاتور ویلو مدل STAR RS 25/4

مرکز Wilo در دورتموند آلمان است و یک رهبر بین‌المللی در صنعت خود است. این شرکت با هدف "ابداع و مدیریت راه‌حل‌های موجود در آب که برای همه سودمند است" در حال حرکت است. این تمرکز بین‌المللی در خود گروه منعکس شده‌است و بیش از نود و نه ملیت با هم‌کار می‌کنند تا آینده‌ای پایدار را بوجود آورند.

اهداف پایداری Wilo

Wilo با هدف تامین یک صد میلیون انسان با دسترسی به آب آشامیدنی تا سال ۲۰۲۵، پایداری زیادی در رویکرد خود دارد. پمپ‌های این شرکت به ارائه کمک به مردم در سراسر جهان با آب به روش هوشمندانه، کارآمد و مساعد به آب و هوا کمک می‌کنند. جایگزینی فن‌آوری کهنه با آخرین نسل از پمپ Wilo می‌تواند تا ۲۴۶ هزار ساعت - معادل ۸۰ ایستگاه برق کربن را ذخیره کند.

تصویر پمپ پکیجی ویلو 82 وات سوکتی مدل WILO-15-5-3C

آموزش و شراکت برای آینده پایدار

ایجاد محصولات مسئولانه یک تمرکز کلیدی برای گروه Wilo است. توسعه پایدار نیز از طریق ابزارهای دیگر مانند آموزش موثر به دست می‌آید. Wilo پشتیبانی از شراکت با پروژه‌های جهانی مانند the kommt را نشان می‌دهد. این برنامه آموزشی یک ساله به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد تا تجربه عملی و بینشی برای روش‌های کار و مدیریت شرکت به دست آورند.

نتیجه‌گیری

گروه Wilo، به عنوان یک شرکت حفاظت از آب و هوا، برای حمایت از استانداردهای زندگی بهتر و افزایش پایداری سیستم‌های آبرسانی در سراسر جهان در مواجهه با تغییر آب و هوا تلاش می‌کند. چنین اقداماتی تنها به مرور زمان لازم خواهد بود و Wilo به عنوان یک رهبر آینده‌نگر در راه‌حل‌های آبی با تعریف فرایندها و راهبردهای خود در این زمینه، اثبات می‌کند.

پمپ پکیج شوفاژ دیواری ویلو مدل KSL12/5-3C

 سوال با جواب:

1. چرا آب یک ماهیت متناقض است؟
پاسخ: آب یک ماهیت متناقض است زیرا درصد وسیعی از کره زمین را پوشش می‌دهد، اما مقدار آب مصرفی قابل‌استفاده و در دسترس برای مصرف انسان و یا استفاده در کشاورزی و صنعت به دلیل اثرات شهرنشینی، تغییر آب و هوا و آلودگی محیط‌زیست به شدت کمیاب می‌شود.

2. چگونه Wilo به دنبال دستیابی به اهداف پایداری خود است؟
پاسخ: Wilo با هدف تامین یک صد میلیون انسان با دسترسی به آب آشامیدنی تا سال ۲۰۲۵، پایداری زیادی در رویکرد خود دارد. همچنین، جایگزینی فن‌آوری کهنه با آخرین نسل از پمپ های Wilo می‌تواند تا ۲۴۶ هزار ساعت - معادل ۸۰ ایستگاه برق کربن را ذخیره کند.

3. چگونه Wilo به دنبال توسعه پایدار از طریق آموزش است؟
پاسخ: Wilo پشتیبانی از شراکت با پروژه‌های جهانی مانند the kommt را نشان می‌دهد. این برنامه آموزشی یک ساله به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد تا تجربه عملی و بینشی برای روش‌های کار و مدیریت شرکت به دست آورند. Wilo بر این باور است که نسل‌های جوان پتانسیل زیادی برای شکل دادن به آینده خود در یک روش پایدار دارند.

تصویر پمپ ویلو سیرکولاتور خطی تک دور 1/2 2 اینچ سه فاز مدل TOP-S 65/13

نمایندگی پکیج روکا

نمایندگی پکیج روکا
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
برای تعمیرات با شماره

09191212489

تماس بگیرید

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها