Wilo گروه - پمپ‌ها و شراکت برای آینده پایدار


آب یک ماهیت متناقض است. در حالی که درصد وسیعی از کره زمین را پوشش می‌دهد، مقدار آب مصرفی قابل‌استفاده و در دسترس برای مصرف انسان و یا استفاده در کشاورزی و صنعت - در واقع به دلیل اثرات شهرنشینی، تغییر آب و هوا و آلودگی محیط‌زیست به شدت کمیاب می‌شود. برای مثال، در افریقا، خشکسالی که در دسترس بودن آب را کاهش می‌دهد منجر به رنج گسترده می‌شود. پمپ و عرضه‌کننده سیستم، گروه Wilo، با تولید راه‌حل‌های پایدار برای چنین مشکلات مبتنی بر آب، درگیر این مساله هستند.

مرکز آن در دورتموند آلمان است، Wilo یک رهبر بین‌المللی در صنعت خود است و در حال کار به سوی یک ماموریت است: "برای ابداع و مدیریت راه‌حل‌های موجود در آب که برای همه سودمند است". این تمرکز بین‌المللی در خود گروه منعکس شده‌است و بیش از نود و نه ملیت با هم‌کار می‌کنند تا آینده‌ای پایدار را بوجود آورند

Wilo با هدف تامین یک صد میلیون انسان با   پمپ ویلو  پکیج ایران رادیاتور  دسترسی به آب آشامیدنی تا سال ۲۰۲۵، پایداری زیادی در رویکرد خود دارد؛ پمپ‌های این شرکت به ارائه کمک به مردم در سراسر جهان با آب به روش هوشمندانه، کارآمد و مساعد به آب و هوا کمک می‌کنند. پمپ در سرتاسر جهان حدود ۱۰ درصد از مصرف انرژی در جهان را به کار می‌برد؛ از طرفی دیگر، محصولات s پمپ با کارایی بالا هستند. در سطح جهانی، جایگزینی فن‌آوری کهنه با آخرین نسل از پمپ Wilo می‌تواند تا ۲۴۶ هزار ساعت - معادل ۸۰ ایستگاه برق کربن را ذخیره کند.

ایجاد محصولات مسئولانه یک تمرکز کلیدی برای گروه Wilo است، اما توسعه پایدار نیز از طریق ابزارهای دیگر مانند آموزش موثر به دست می‌آید. Wilo پشتیبانی از شراکت با پروژه‌های جهانی مانند the kommt را نشان می‌دهد. یک برنامه آموزشی یک ساله که به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد تا تجربه عملی و بینشی برای روش‌های کار و مدیریت  قیمت پمپ پکیج ایران رادیاتور   شرکت به دست آورند. Wilo بر این باور است که نسل‌های جوان پتانسیل زیادی برای شکل دادن به آینده خود در یک روش پایدار دارند؛ شراکت با برنامه‌های آموزشی پایدار به این گروه اجازه می‌دهد تا نقش خود را در کمک به توسعه این آینده انجام دهند.

گروه Wilo، به عنوان یک شرکت حفاظت از آب و هوا،   پمپ ویلو  پکیج ایران رادیاتور  برای حمایت از استانداردهای زندگی بهتر و افزایش پایداری سیستم‌های آبرسانی در سراسر جهان در مواجهه با تغییر آب و هوا تلاش می‌کند. چنین اقداماتی تنها به مرور زمان لازم خواهد بود و Wilo به عنوان یک رهبر آینده‌نگر در راه‌حل‌های آبی با تعریف فرایندها و راهبردهای خود در این زمینه، اثبات می‌کند.