نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران 

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

برای تعمیرات ایران رادیاتور شمال تهران با شماره 

09191212489

 تماس بگیرید 

نمایندگی ایران رادیاتور در محله تجریش .  نیاوران . فرمانیه  اقدسیه . جردن . الهیه . زعفرانیه 

----------------------------------------------------------------------------------

دمای ابگرم مصرفی و رادیاتورها رو تا ماکزیمم (maximum)  بالا نبرید :

دمای ابگرم مصرفی ایران رادیاتور شمال تهران

درطی سالها سرویسکاری پکیج چیزی که متوجه شدم اینکه بعضی  از هم وطنان عزیز ما  دمای اب و رادیاتور را تا اخر زیاد میکنند قبول کنید  اگر اب پکیج دیواری شما طوری باشد  که با باز کردن شیر اب بخار بلند شود  کسی به شما جایزه نخواهد داد

پس سعی کنید درجه پکیج رو طوری تنظیم کنید   که دمای اب  گرم مصرفی گرمای مطلوب را داشته باشد و زیاد داغ نباشه  و گرم رو به ولرم باشد و دمای رادیاتورها را هم طوری تنظیم کنید که رادیاتورها گرمای مطلوب را داشته باشند .

چون با تنظیم دمای اب مصرفی و شوفاژ روی ماکسیمم به پکیج فشار زیادی وارد میشود و عمر هم  قطعات پکیج دیواری و بخصوص پمپ و مبدل  به شدت کم خواهد شد . تعمیرات ایران رادیاتور شمال تهران

تنظیم دمای ایران رادیاتور روی max

تنظیم دمای رادیاتورها در پکیج دیواری ایران رادیاتور و تفاوت ان با موتورخانه  :

افرادی که از موتورخانه استفاده میکردند عادت دارند تا تنظیم دمای محیط را با شیر رادیاتور ها انجام میدهند  اما باید تو جه داشت که در پکیج این کار اشتباه  است

در هنگام استفاده از پکیج دیواری همیشه دمای محیط را از روی پکیج تنظیم کنید و نه با شیر رادیاتورها به عبارت دیگر زمانی که خانه شما گرم میشود به هیج وجه شیر رادیاتور را نبندید و حتی نصف هم نکنید بلکه شیرها همیشه کاملا باز باشد . نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران  و اگر نیاز به خاموش کردن پکیج دارید حتما از روی پکیج خاموش کنید

به عنوان مثال در پکیج ایران رادیاتور همانطور که در تصویر زیر میبینید . در سری انالوگ دو ولوم برای تنظیم دما وجود دارد ولوم سمت راستی برای تنظیم دمای ابگرم و ولوم سمت چپی برای تنظیم دمای اب رادیاتورها هست زمانی که ولوم سمت چپی بر روی صفر قرار گیرد شوفاژها قطع میشود .و دیگر ابگرمی به سمت شوفاژ ها نمیرود.

نحوه  ریست پکیج ایران رادیاتور

  سوال در مورد شیر پرکن   ایا شیر پرکن همه مشکلات را حل میکند ( نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران ) ؟؟

برخی از دارندگان پکیج دیواری هم فقط عادت کردند در صورت خرابی پکیج و یا هر مشکلی فورا شیر پرکن را باز کنند و انتظار دارند پکیج درست شود.

بعضیها هم فکر میکنند هرچقدر عقربه بالاتر برود دمای اب یا دمای شوفاژ بالاتر میرود در صورتی که هیچ ارتباطی بین بالا رفتن عقربه و دمای رادیاتورها  و اب مصرفی وجود ندارد . همانطور که اگه ماشین شما بنزین بیشتری داشته باشه سریعتر نمیره یا قدرتش بیشتر نمیشه  خدمات ایران رادیاتور شمال تهران

شیرپرکن پکیج

شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

شیر پرکن پکیج را حتما ببندید :

همیشه وقتی با شیر پرکن فشار بار پکیج را تنظیم کردید بعد از ان حتما شیر پرکن پکیج را ببندید. اگر با شیر پرکن اشنا نیستید اینجا ( شیرپرکن) کلیک کنید .  باز گذاشتن شیر پرکن خطرناکه

خطرش هم اینه که ممکنه در زمانی که شما خونه نیستید  فشار بار دستگاه بره بالا و از زیر پکیج اب وارد خونه شما بشه

از جهتی دیگه باز بودن شیر پرکن باعث میشه  اب مدار رادیاتور ها وارد اب مصرفی شما بشه که اصلا بهداشتی نیست

 

 پایین اوردن فشار پکیج :

گاهی ممکن است به هر دلیلی فشار بار پکیج بالا برود  که شما نیاز دارید فشار بار پکیج را پایین بیاورید و  همچنین

اگر پکیج دیواری شما در بالکن نصب هست حتما باید در هنگام مسافرت زمستانه اگر سرما شدید در حد یخبندان  است اب پکیج دیواری را تخلیه کنید. و بعد به مسافرت بروید .
روش تخلیه  فشار پکیج رو میتونید از لینک زیر پیدا کنید .

پایین اورد فشار بار پکیج

 نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران دقت به علائم خرابی پکیج دیواری  :

علایم خرابی پکیج نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

همیشه دقت کنید پکیج شما در مواردی که خراب میشه چه علائمی دارد  مطمئنا شما هم مثل من قبول دارید که پکیج توانایی حرف زدن نداره تا به ما سرویسکارا بگه چه ایرادی داره .
دقت کنید پکیج مواقعی که ارور میده. دقیقا چه اروری می دهد
در بعضی پکیجها مانند ایران رادیاتور چراغها چشمک زن می شوند و شما باید دقیقا اون چراغها رو به سرویسکارها بگید. در واقع اون چراغها نشون دهنده ارور دستگاه هستند مثلا در پکیج ایران رادیاتور سری انالوگ مثل m24ff زمانی که مشکلی در مورد فن رخ دهد ارور 40 60 80 بروز میکند  . شما میرید پای  دستگاه و میبینید که دو تا یا سه تا  از چراغای پکیج چشمک زن شده اند . اعداد اون چراغ ها به معنی ارور هست .

اینجا میتونید لیست تمامی ارورهای پکیج ایران رادیاتور را ببینید

خطاهای پکیج ایران رادیاتور انالوگ و دیجیتال 

مثل ارور 40 70 80 ایران رادیاتور که دلیلش بالا رفتن بیش از حد حرارت دستگه هست .

در مدلهای دیجیتال مثل l24ff هم عددی که روی نمایشگر نشون میده به معنای ارور دستگاه هست .

در بعضی دستگاه ها که دیجیتال هستند مثل (نمایندگی) پکیج گلدیران ارور به صورت e1 یا e2 و  ارور e3 پکیج گلدیران  یا ….نشون داده میشه.
و در بعضی مدلهای پکیج مثل بوتان مدل کالدا ونزیا  یا  اپتیما optima نوع چشمک زدن بر حسب ثانیه  و  رنگ چراغ چشمک زن نشونه ارور دستگاه هست
خلاصه کلام تمام علایم ظاهری و باطنی رو به دقت نگاه کنید تا سرویسکار در تشخیص ایراد دقیق عمل کنه این به نفع خودتون و سرویسکار هردو هست

 

از سرویسکاران توقع معجزه نداشته باشید:

همیشه سعی کنید باتجربه ترین با اخلاق ترین و منصف ترین سرویسکار رو انتخاب کنید اما

از سرویسکاران پکیج توقع معجزه نداشته باشید. نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران  آنها هم با علایمی ک پکیج بروز میده و گزارشات شما به نتیجه می رسند .گاهی نیاز به ازمایش خطا هست و شاید کار در چند مرحله انجام شود .

 

سرویسکار ایران رادیاتور شمال تهران

 

خدمات ایران رادیاتور شمال تهران

تعمیرات تخصصی ایران رادیاتور شمال تهران

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

------------------------------------------------------------------------------

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

سلام متخصصان.

تعمیرات ایران رادیاتور شمال تهران

اول، تشکر بزرگی از من در  نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهرا ن هستم، جایی که امروز ۶ درجه فارنهایت است. دیگ بخار گاز استاندارد آمریکا در سال ۱۹۶۵ و مخزن مستقیم پکیج m24ff که در حدود سال  مورد استفاده قرار می‌گیرند، به علت جایگزینی هستند.

خانه ما تقریبا برابر با ۲ k sf است که به خوبی عایق شده‌است. ما آب سختی داریم، بنابراین گزینه‌های بسیار کارآمد و  من را نگران می‌کنند.

شما چه پیشنهادی دارید؟ من چیزی می‌خواهم که اول و کارآمد باشد. به نظر می‌رسد که گزینه‌های من عبارتند از:

۱
۲. یک دیگ بخار با هیتر آب غیر مستقیم نصب می‌کند. 
۳. نسخه ۲۰۱۹ چیزی که الان دارم، نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران  آهنی است که با تانک غیر مستقیم یا مخزن مستقیم جامد است.

من واقعا می‌توانم از کمک به برند و ایران رادیاتور  استفاده کنم. من چیزی می‌خواهم که آسان و قابل‌اعتماد باشد. من چیزی نمی‌خواهم که تنها ۳ نفر بدانند که در صورت نیاز به تعمیر نیاز دارند.

بسیار متشکرم!

خدمات ایران رادیاتور شمال تهران 


قبل از انجام هر یک از تحلیل دیگر، از محاسبه بار گرمایی استفاده کنید. تقریبا همه دیگ‌های بخار آهنی که در MA MA تولید می‌شوند پکیج دیواری ایران رادیاتور  بزرگ‌تر از اندازه بار گرمایشی آن‌ها هستند، و از ابتدا هزینه دارد، و پس از آن بهره‌وری و راحتی بیشتری دارد.

هنگامی که در نظر گرفتن یک دیگ بخار بالاتر، نرخ شلیک  مهم‌تر از حداکثر است، به خصوص اگر سیستم به چند منطقه تقسیم شود.  خدمات ایران رادیاتور   دیگ‌های بخار برای کار کردن با انرژی  نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران حرارتی بسیار کمی دارند و با ساطع کننده‌های حرارت با حرارت کم مثل  ایران رادیاتور  آسان است که آن‌ها را به راندمان پایین و یک قبر زودرس تبدیل کنند. ریاضی در مورد این آنالیز در اینجا مشخص شده‌است.

تعمیر ایران رادیاتور تجریش 

هنگامی که یک کنترل منطقی بر روی تعداد بار و اشعه ناحیه دارید، امکان ایجاد یک دیگ بخار در سایز مناسب و غیر مستقیم محتمل‌ترین نتیجه در شکستن اعداد است،  تجریش  ایران رادیاتور اما بیایید این اعداد را داشته باشیم. با تابش کافی می‌توانید این را با یک هیتر آب صاف و یک مبدل حرارتی خارجی برای سیستم گرمایش بیرون بکشید.

یک "… ۶ درجه فارنهایت" …؟ ؟؟

 نمایندگی ایران رادیاتور قیطریه 

و اینجا من داشتم فکر می‌کردم تعمیرات ایران رادیاتور در ووستر جلوی آن خیلی راحت بود، کاملا ۱۱ فارنهایت خنک‌تر از  بود. اما شاید بیشتر از من در ساحل باد می‌وزید. حتی  با موهای کوتاه هم برای این که کارش را در راه انجام دهد خیلی ناراحت نبود. نمایندگی پکیج دیواری  خدمات ایران رادیاتور قیطریه  در مقایسه با دوستان من در و، (یا هر چیزی در قلمرو مثبت)احساس خواهد کرد که در حال حاضر موجی از گرما به وجود خواهد آمد.